Wednesday, October 27, 2010

(^__^)...(-_-)

assalammualaikum....
SAHABAT

kehadiranmu bagai penyeri dalam hidup, perwatakan mu telah merubah sikapku, pemikiran mu telah menguasai cara pemikiran ku, masalah mu juga turut membayangi ku, kesedihan mu membuat ku merasa ingin ikut menangis denganmu...dan setelah menjadi akrab dengan mu, kita da bagai kan saudara, bagai adik-beradik....
kau baik dengan keluargaku, kau baik dengan orang-orang di sekeliling mu, kau begitu baik, sehingga ku rasa, ku x layak untuk menjadi sahabatmu, tapi, di sebabkan kebaikan yang telah ko tunjukkan, ku ingin menjadi kawan ko yang rapat dengan ko sehingga akhir nya....
ku ingin jadi sahabat ketawa mu
ku ingin jadi sahabat sedih mu
ku ingin jadi sahabat rapat mu....


tapi, setelah ku ingin menjadi seperti mu, kenapa ko berubah???kenapa ko menjadi seperti seseorang yang ku  x pernah kenal???

benar kah 2???huhu, 2 intro ja k...(^__^)
    sahabat, kita semua ada kawan kan, sejak kecil lagi kita da punya kawan, yang bermain guli dengan kita...maC kah kamu ingat namanya???hehe, aQ da lupa la..hehe, sebab, time kecil aQ hanya bermain dengan sepupu aQ,huhu, dia la teman aQ men guli, dia la teman aQ men kereta-kereta, dia la teman aQ melombong, hahahha, lucunya kan....pas 2, kami pindah dan jauh da ngan dia, aQ ingatkan aQ xda kawan da, masuk darjah 1 D SK Pekan 1, aQ masuk 1 merah, aQ x brapa ingat nama kawan aQ da...hihi, yg aQ ngat, ada sorang dak yang sama nama pngilan ma aQ, "ompet" hehehe...taP, aQ xda jua kawan rapat ma aQ, hanya bila aQ da naik darjah 4, baru la aQ kenal pa 2 kawan, aQ kenal ma sharif,mmg lucu lau aQ ingat ttg dia, hihi, dulu dia suka makan telur, asal rehat ja kami akan kongsi bekal kami, dan mkn sama2, hampir setiap hari dia bawa telur, sampai aQ tngk muka dia pun ada la macam telur sikit...(^_^), jan mara ya genk lau tebaca nie....then aQ kenal ma farid lae, kenangan aQ ma dia bnyk, yg aQ x blh lupa, bila kami tengah main bawah kolong kelas, pas 2 dia terjatuh N bibir nya terkena paku, time 2 takut la jua, taP bibir nya bengkak N bewarna biru lae, hihi, lucu jua tngk dia time 2...hihi.....then sylvester muncul....pas 2 aQ naik form 1...jumpa ma Asrin, sampai skunk kami masih kawan...kami sekelas selama 3 tahun, dalam masa 2 mmg bnyk kenangan yg tercipta, walaupun x dapat nak D tayangkan, ia telah terbuku dalam hati dan kekal sebagai kenangan wat selamanya, insyaAllah....bila aQ naik form 4-5 aQ jumpa ma jamli, atom,mimin, rashid,rosdi, ayai, rahmat,azarul,fadley,razali,maya, yuli, fitri,nabila, G-lang, aini...dll...hehe
dalam 2 tahun 2 cepat sungguh kami rapat, dan masing2 merasa seperti ingin mengulang kembali masa 2...

dalam kisah aQ semua indah baG aQ, taP kenapa tidak semua merasa kebahagiaan itu???kenapa susah tuk mencari kawan yang mahu berkongsi cerita sedih ma kita???mencari kawan ketawa punya la senang, taP, hurm....andainya kamu tahu...jika kamu ingin kan kawan yang sudi dengar rintihan tangisan hidup kamu, kenapa pula kamu tidak mendengar luahan hati kawan kamu yang sangat memerlukan kamu??? bukan kah kawan itu mampu mengubah kamu?>? kadang kita rasa lebih happy dengan kawan kita, kita senang bila bersama kawan kita,tapi kenapa jika kawan kita ada masalah, kita pergi meninggalkannya???

kalau nak kawan macam 2...
jadilah kawan yang baik yang mendengar luahan kawan nya...
kalau nak kawan macam 2...
jadilah kawan yang sentiasa suka N duka bersamanya...
kalau nak kawan macam 2...
jadilah kawan yang boleh memberi pendapat N menerima pendapat dengan terbuka
kalau nak kawan macam 2...
jadilah kawan yang sentiasa menghargai kehadiran insan yang bernama "kawan" dalam hidup

(^__^)

Saturday, October 23, 2010

salam kesedihan

assalammualaikum...
dalam hidup ini manusia akan D uji dengan kesusahan dan akan mendapat kebahagiaan yang mereka x pernah bayangkan yang akan mereka dapat...tapi kenapa ianya tidak terjadi kepada aQ???walaupun macam 2,aQ tetap bersyukur bab dapat merasa kegembiraan itu walaupun cuma seketika ja...
semua nie berlaku atas kesilapan aQ sendiri jua...mungkin bab aQ terlalu sayang ma koe, mungkin bab 2 la aQ jaD macam nie...

'attention to LAM YANG PELIK,aQ x jiwang da lepas nie, cari la nama pngilan lain tuk aQ K"

kini selepas aQ telah terbaca sesuatu,ia mmg betul2 da membuatkan aQ rasa kecewa...actually masa aQ buka 2, aQ x baca permulaan nya, aQ terbaca endingnya...dan sebelum membacanya, ia mmg da wat aQ kecewa.... sungguh x sangka...dan ia telah menghilangkan keyakinan aQ tuk bercinta lae... taP,aQ mw tnya, knp ia sering terjaD ma aQ...did i do something wrong 2 eu'll?? 
nak teruskan penulisan nie pown macam x larat uda aQ...aQ x tau mw taip pa lae..aQ takut nanT ayat yang bukan2 lae yg akan terkeluar dari mulut nie...:(.....
aQ cuba tuk menerima nie suma,walaupun aQ x mampu tuk bahagiakan koe,taP aQ da cuba tuk jaD yang terbaik tuk koe,aQ selalu buat sesuatu benda yang pelik2 kerna koe...hurm...

D Cnie, saat ini, aQ telah melupakanmu, dan x akan pernah ada laG koe dalam hidup aQ
mungkin kamu selalu cakap, lelaki 2 hanya tahu berkata saja, hanya tau tunjuk ego saja,hanya tau temberang saja...
taP, tahukah kamu yang lelaki itu mempunyai 9 akal dan 1 nafsu berbanding wanita yang memiliki 9 nafsu dan 1 akal...
aQ pun manusia biasa jua,ada perasaan 
mungkin pada masa lain akan bersabar dan terus menanT.. mungkin aQ pernah berkata akan menanT mu dan setia menunggu mu...taP, aQ x lah setabah itu...
aQ pown ada perasaan kecewa jua kalau da D buat sampai macam 2 skali...
mmg koe pernah cakap agar aQ x menaruh harapan ma koe, taP aQ da cuba tuk mencari D manakah sinar harapan itu, mungkin ini bukan jalan takdir ku...
aQ x D ciptakan tuk koe...
N aQ akan berhenT tuk menaruh harapan kepada mu...
mengapa kita mesT menaruh harapan kpd seseorang itu, sedangkan dia sendiri menaruh harapan kpd orang lain kan..
well...i will try my best not to think about u
N i will completely 4get D pass about us...
memang susah dan beginie la keadaan nya lau da kemaruk...

aaaaarrrrrrgggghhhhhhhhhhhhh.....
x tau mw wat pa lae....
aQ tul kecewa da...

X akan ada CINTA lae selepas ini...
salam bahagia untuk mu...

p/s:  beranikan dirimu tuk berdepan dengannya jika ko yakin dengan perasaan mu
       jangan biarkan dia pergi tuk kali kedua
       hanya dia yang btul2 memahami koe(jk itu pendapatmu)
                 -i;m sorry-

Friday, October 22, 2010

bulan ke 3

assalammualaikum....
kini da genap 3 bulan dia berada dalam dunia aQ
genap 3 bulan aQ mengenali dia, taP maC susah tuk aQ fahami dia, aQ x tahu kenapa...
bukan aQ x mw memahami, aQ da cuba, taP ttp x faham...walaupun aQ x faham ngan prangainya, tap aQ ttp maC happy dapat knal ma dia,
dia yang caring..
dia yang baik..
dia yang pemarah..
dia yang beleng..
dia yang suka ketawa..
dia yang suka shopping..
dia yang pendek..
dia yang banyak tudung..
dia yang banyak bercakap..
dia yang pemilih..
hehe...dia unik, dia orang pertama yang unik dalam idup aQ nie...selama aQ knal ma dia, aQ gembira semula...dan mula yakin tuk mnerima "wanita" semula dalam idup aQ, selepas sering kali di kecewakan...taP entry kali nie aQ bukan nak cite 2, aQ nak cite ttg dia...skunk keadaan dia x brapa baik...dan aQ kurang dapat brita dari dia, bab aQ x msj dia, bukan pa, just nak dia rehat ja, aQ x mw ganggu dia, jam 6.00a.m T dia P osPtal dan berehat D sana, bab doktor kata, dia x boleh banyak bergerak..."p/s: ikut pa doktor 2 cakap eayh"
     jan bnyak wat keja lae ya, jan bnyk shopping lae ya...rehat2 dlu K.....ikut pa doktor cakap..ya???T bila da baca @ x tebaca..aQ just mw ko tau something, aQ maC sayang koe...mungkin aQ da x da hntr msj awl paG tuk ko, xda hntar msj lewat malam tuk koe, well...aQ x mw ganggu koe, N aQ akan ikut perkembangan koe dari kawan baik koe ja...(^__^), jan marah ya...
miss u nyak.....(-,-)

Wednesday, October 20, 2010

2010-2010

assalammualaikum...
baG sesetengah orang tarikh arie nie mungkin indah dan bahagia buat mereka...
taP bagaimana pula baG sesetengah orang yang berada pada suatu sudut lain...
adakah kamu pernah memikirkan tentang perasaan orang lain???
adakah kamu pernah mengambil berat tentang orang lain???

pada hari ini yang kamu sangka indah,cantik nombornya...
ia menjaD antara tarikh2 yang sedih dalam hidup aQ...
arie nie dia masuk hospital dan D tahan tuk masa 2 hari...
i'm so sad...
i just wonder,
how she is right now...
whats her condition....
miss her damn much....
anyone who read this...
lets us together pray for her healty...
N ask your fren 2 do so...


REALLY MISS U

Monday, October 18, 2010

kesedihan seorang insan

assalammualaikum...
aQ wat entry x nie tuk lepaskan kesedihan aQ... aQ x tahu da mw Gtau ma sapa, sory la kpd membe2 yang baca nie...aQ betul2 minta maaf ya...aQ bukan x mw Gtau kamu, aQ just x mahu kamu bergaduh ma dia bab aQ, dan aQ x mahu kamu maki dia bab aQ...memang kamu ada hak sebagai kawan aQ, taP kamu x berhak maki seseorang 2 dengan sesuka hati kamu...K, kamu harus fikir tentang soal lain lagi...aQ da putuskan semua perhubungan kami sebab aQ hanya wat dia menderita ja, aQ betul2 tekanan dengan cara dia msj aQ 2, kalau la aQ tahu 2 permintaannya, aQ xkan tanya dia pa dia minta....i'm so sad....walaupun dia xda cakap dia mw putuskan perhubungan, taP cara dia hantar mesej 2 seolah2 menyuruh aQ agar berhenT msj dia lae...this lately, aQ selalu dapat nasib yang malang, kenapa 2 semua berlaku???arie nie da 2 hari aQ x msj ma dia... aQ betul2 x boleh tahan perasaan aQ tuk hantar msj ma dia, aQ tertanya, pa la yg dia wat skunk???dia da makan ka??? pada suatu sudut tindakan nie mmg wajar, bab aQ hanya membawa dan menambah masalahnya ja (berdasarkan 1 msj yg dia hntar ma aQ), taP pada satu sudut yang lain pula, aQ sungguh kejam sebab meninggalkan dia dalam keadaan dia skunk...taP, aQ pown manusia biasa jua..aQ x sempurna, kadang terlalu mengikut perasaan dan bertindak tanpa berfikir...dan kini aQ menyesal dengan pa yang aQ da buat...aQ hanya mampu tuk ucap mat paG ma dia melalui kata2 D mana aQ berharap "sang Bayu" akan membawa ucapan 2 dan membisikkan ke telinganya...
     seandainya ko tahu aQ hanya mahukan yang terbaik tuk mu, aQ sanggup buat apa pun tuk buat ko gembira, dan andainya pemergianku mampu menguurangkan satu masalah mu, aQ sanggup, walaupun aQ yg terluka...taP aQ tertanya, sampai bila kita nak memahami seseorang itu???dan kenapa tiada sesiapa yang memahami kita???
saat ini ko harus tahu bahawa, aQ sangat merinduimu...
aQ asyik memegang tfon aQ berharap ko akan menghantar msj
aQ cuba tuk bersikap cool, taP aQ x bisa 
masalah nie betul2 da menggangu kepala otak aQ...
hurm...
taP, selama perkenalan aQ ma ko, aQ gembira sangat bab telah mengenali mu"***** *****"
maafkan aQ bab telah melukakan haT mu lae....
walaupun skunk aQ cuba tuk sembunyikan kemarahan aQ dengan ayat2 yg manis...
2 yg sorang pompuan akan kata kpd laki yg dia satrt nak benci uda...
but, u know me...
D luar mungkin aQ akan tetap ketawa walaupun masalah aQ besar...
taP 
D dalam aQ sebenarnya telah dibanjiri dengan air mata aQ sendiri...
taP, aQ redha dengan semua nie, bab tuhan ada alasan kenapa semua nie berlaku kepada aQ, kau, dan kawan2 aQ....
mungkin aQ telah memenuhi permintaan mu, taP aQ ingin meminta sesuatu dari mu,dan harap ko suD memenuhkannya...
aQ harap ko x salahkan kawan aQ bab memaki ko
ianya adalah salah aQ bab berkawan ma dowang
aQ harap ko maC berkawan ma kawan aQ bab
ianya salah aQ bab berkawan ma dowang
aQ harap ko maC suD memaafkan dowang atas makian itu
jika aQ maC ada maknanya dalam idupmu..
sekian sahaja...
salam sayang ku kepada mu...

orang yang mencintai kamu "

1. Org yg m'cintai kmu x prnh m'berikan alasan knpa dia m'cintai kmu yg dia tahu di matanya hanya ada kamu satu2nya.
2. Klu kmu sdah m'miliki kekasih dia tak peduli,yg pnting bg dia kmu bahagia dan kmu tetap impiannya.
3. Org yg m'cintai kmu slalu m'nerima kmu seadanya,dimatanya kmu slalu yg pling cantik walaupun mgkin kmu merasa berat badan kmu sdah b'lebihan atau kmu rasa gemuk.
4. Org yg m'cintai kmu slalu ingin tahu tntang apa saja yg kmu lalui spanjang hari ini,dia ingin tahu kegiatan kmu.
5. Org yg m'cintai kmu akan m'girimkn sms seperti "slmt pagi","slmt hari minggu","selamat malam" walaupun kmu tidak membalasnya.

kepada mereka yang ingin bercinta...
bila kamu jumpa 5 benda nie...maka, dialah cinta kamu.....
selepas semua penyiksaan ini, harap kamu semua akan berfikir sebelum bercinta k...
aQ hanya mampu tuk beri nasihat...walaupun aQ sebenarnya x layak, bab sering kecewa ja...hurm...

akhir kata, salam sayang aQ pada mu
ingatlah bahawa ko sentiasa ada dalam fikiran dan perasaan aQ,
dan akan kekal dalam ingatan aQ, bab memori ko dan aQ x kan mungkin dapat terpadam...
(-_-)

Thursday, October 14, 2010

aQ yang kebingungan

assalammualaikum...
kenapa perkara yang kita inginkan  selalu saja pergi meninggalkan kita???
does anyone know that???
hurm,lately nie aQ selalu wat orang naik geram ngan aQ...taP kenapa kamu x tinggalkan aQ???
kenapa masih mahu berkawan ngan aQ/???
sedangkan kamu tahu aQ x baik tuk kamu...
kenapa aQ macam nie???hurm,
aQ pown x tahu kenapa aQ macam nie...
mungkin sebab nie la aQ...
taP betul ka nie aQ???sebab dulu aQ tak macam 2...
aQ x macam skunk nie...dulu aQ sorang dak baik...x kacau orang...x buli orang
dulu aQ x wat benda2 bodoh lau aQ tekanan...aQ selalu wat benda yg positif lau aQ tekanan...taP kenapa semua nie berlau kepada aQ/...kenapa aQ berubah jaD cam nie???
hurm, taP skunk, arie nie, saat nie...aQ da janji ma diri aQ...
aQ xkan wat nie suma laG...aQ akan berubah bab ko, bab family aQ, dan bab diriku...
aQ berterima kasih ma ko...sejak ko datang lam idup aQ, ko bawa bnyk perubahan lam idup aQ...lau la ko tau ttg perubahan 2...aQ sangat sayang ma ko...
ko slalu cakap kan, "sayang diri tue dulu, baru sayang orang"
skunk aQ da sayang diri aQ, sayang sangat2....dan aQ sayang ko...(^__^).....
aQ harap suatu hari nanT ko akan tima aQ kembali...

Sunday, October 10, 2010

DuN!@ D@n C!nT@...

assalammualaikum.....
"
cinta sebenarnya tidak buta. Cinta adalah sesuatu yang murni, luhur dan diperlukan.
Yang buta adalah bila cinta itu menguasai dirimu tanpa suatu pertimbangan.
Bukan laut namanya jika airnya tidak berombak, bukan cinta namanya jika perasaan tidak pernah terluka,
bukan kekasih namanya jika hatinya tidak pernah merasa rindu dan cemburu.
Cinta bukanlah dari kata-kata tetapi dari segumpal keinginan diberi pada hati yang memerlukan.
Tangisan juga bukanlah pengobat cinta karena ia tidak mengerti perjalanan hati nurani.
Kejarlah cita-cita sebelum cinta, apabila tercapainya cita-cita maka dengan sendirinya cinta itu akan hadir.
Cinta seringkali akan lari bila kita mencari, tetapi cinta jua seringkali dibiarkan pergi bila ia menghampiri.
Cinta pertama adalah kenangan, Cinta kedua adalah pelajaran, dan cinta yang seterusnya adalah satu keperluan
karena hidup tanpa cinta bagaikan masakan tanpa garam. Karena itu jagalah cinta yang dianugerahkan itu
sebaik-baiknya agar ia terus mekar dan wangi sepanjang musim.
Kecewa bercinta bukan berarti dunia sudah berakhir. Masa depan yang cerah berdasarkan pada masa lalu
yang telah dilupakan. Kamu tidak dapat melangkah dengan baik dalam kehidupan kamu
sampai kamu melupakan kegagalan kamu dan rasa kekecewaan itu.
Hanya diperlukan waktu semenit untuk menafsir seseorang, sejam untuk menyukai seseorang dan
sehari untuk mencintai seseorang, tetapi diperlukan waktu seumur hidup untuk melupakan seseorang.
Hidup tanpa cinta seperti makanan tanpa garam. Oleh kerana itu, kejarlah cinta seperti kau mengejar waktu dan apabila kau sudah mendapat cinta itu, jagalah ia seperti kau menjaga dirimu. Sesungguhnya cinta itu pemberian Tuhan Yang Maha Esa.
Cintailah orang yang engkau kasihi itu sekadarnya, mungkin saja dia akan menjadi orang yang
kau benci pada suatu hari kelak. Juga bencilah terhadap orang yang kamu benci itu sekadarnya,
barangkali dia akan menjadi orang yang engkau kasihi pada suatu hari nanti.
Janganlah kau tangisi perpisahan dan kegagalan bercinta, karena pada hakikatnya jodoh itu bukan ditangan manusia.
Atas kasih sayang Tuhan kau dan dia bertemu, dan atas limpahan kasihNya jua kau dan dia dipisahkan
bersama hikmah yang tersembunyi. Pernahkan kau berfikir kebesaranNya itu ?
Cinta itu tidak menjanjikan sebuah rumah tangga aman damai, tetapi penerimaan dan tanggung jawab
adalah asas utama kebahagiaan rumah tangga. Cinta hanya sebuah keindahan perasaan,
cinta akan bertukar menjadi tanggung jawab apabila terbinanya sebuah rumah tangga.
Memberikan seluruh cintamu kepada seseorang bukanlah jaminan dia akan membalas cintamu, jangan mengharapkan
balasan cinta, tunggulah sampai cinta berkembang dihatinya, tetapi jika tidak, berbahagialah karena cinta tumbuh dihatimu.
Cinta bukanlah dari kata-kata, tetapi dari segumpal keinginan diberi pada hati yang memerlukan.
Cinta lebih mudah mekar dihati yang sedang dilanda kecewa, cinta seperti ini adalah cinta yang mengharapkan belas kasihan,
oleh karena itu, bila sepi telah punah maka biasanya cinta juga akan turut terbang.
Cinta yang dikaitkan dengan kepentingan pribadi akan berubah menjadi putus asa.
Dalam sebuah percintaan, janganlah kamu sesali perpisahan tetapi sesalilah pertemuan.
Karena tanpa pertemua tidak akan ada perpisahan. Menikahlah dengan orang yang lebih mencintai diri kita
daripada kita mencintai diri orang itu. Itu lebih baik daripada menikahi orang yang kita cintai tetapi tidak menyintai
diri kita karena adalah lebih mudah mengubah pendirian diri sendiri daripada mengubah pendirian orang lain.
Cinta yang suci dapat dilihat dari pengorbanan seseorang, bukanlah dari pemberian semata.
Ibaratkalah kehilangan cinta itu seumpama hilangnya cincin permata di lautan luas yang tiada bertepi dan harus dilupakan.
Cinta tidak selalu bersama jodoh, tapi jodoh selalu bersama cinta.
Kata pujangga ; Cinta letaknya di hati, meskipun tersembunyi, namun getarannya jelas sekali. Ia mampu mempengaruhi fikiran sekaligus mengendalikan tindakan kita sehingga kadangkala kita melakukan hal bodoh tanpa kita sadari.
Cinta dimulai dengan senyuman, tumbuh dengan dekapan dan seringkali berakhir dengan air mata.
"

.....

Thursday, October 7, 2010

DuN!@ aQ (2)

assalammualaikum...
aQ selalu update blog pada sebelah malam, kalau korang prasan la...
erm, actually aQ nak smbung kisah sebelum nie...
bab,ada yang request...
well, dia pembaca blog aQ..aQ x mw jua kecewakan pembaca aQ...
Gpun aQ x pndai explain lau dalam dunia sebenar...
bebanding blog nie...
huhu
hurm,sebenarnya, lau ikutkan haT aQ x mw wat sambungan da,
aQ x mw tulis da,bab ia wat aQ rasa sakit sebenarnya...
hurm, nak start dari mna eayh...
hurm...
hurm...
hurm...
cari idea lu,fikir camna nak start...huhu
hurm, cam nie la
setiap perhubungan yang terjalin D atas muka bumi nie
mesT banyak cubaan nya, banyak masalah yang datang, banyak la laG yang banyak 2..hehe
hurm,lau baca jangan emosional k
peace no war...
selepas beberapa ketika aQ mengenali mu...
aQ mungkin memang telah mengongkong mu...
''lompat kemasa kini,N now kita juz kawan, soooo sad''
kini,aQ rasa, aQ hampir seratus peratus tidak mengongkong mu da kan....
dan,lepas aQ post entry nie,ko bebas tuk buat pa ko mw,
bab "aQ teda hak dalam hidup mu"
ko maC ngat kah ngan ayat 2...ko ucap ngan aQ "da la, ko xda hak dalam idup aq"
N time 2, aQ terdiam kejap...then kita becakap lae tuk tempoh 5 minit...N aQ trus off tfon...
punya sakit haT...aQ da mula anggap ko sbg kawan,tap, xkan aq langsung x punya hak sebagai kawan...
aQ just mahukan yang terbaik buat mu..
taP,aQ tahu ko ada sebab 
napa ko wat aQ cam 2,
napa ko wat aQ rasa cam 2
mungkin ko hanya wat aQ rasa cam 2,agar aQ membenci mu
agar perasaan sayang aQ kat ko ilang...
(lau kamu masih x bosan baca,baca sampai habis ya,bab aQ rasa maC bnyk G aQ mw catat,hehehhe)
erm,pa pun yang ko wat,
aQ tetap maC sayangkan ko
aQ tetap maC cintakan ko
aQ pown x tahu la knpa...
aQ just x blh tipu prasaan aq, N lau ko tanya aQ sebab nya knpa aQ suka kan ko 
aQ maC x mampu tuk menjawab soalan 2, aQ x tahu np 

hari demi hari berlalu meninggalkan kita...
taP ucapan sayang aQ tuk ko x pernah meninggalkan ko 
dan x pernah hilang pekataan "aQ sayang ko" dalam kepala otak aQ...
mungkin ko pun da naik bosan mendengar ayat 2 setiap hari kan...
aQ minta maaf ya lau telah menggangu hidup mu, dan kalau telah menyakitkan hati mu..
aQ harap agar ko maafkan kesilapan ku...
jan lak cakap aQ xda wat papa salah pown...
lau xda,mesT ko x marah ngan aQ
mesT ko x ........ngan aQ
mesT ko x .......ngan aQ
hurm, taP aQ mesT akui juga...
hidup aQ sekarang
aQ mmg telah kecewa...
bukan sebab ko...taP sebab diri aQ sndiri,
aQ selalu buat ko marah...








hurm...skunk nie,aQ tengah merindui mu,aQ rindu ko "pontianak" hehe...
kehadiranmu dalam hidup aQ membawa seribu perubahan keatas diriku..
sebenarnya,aQ telah mencuba tuk melupakan ko
kerna ko telah menyuruhku tuk berbuat gitu
taP aQ x mampu...sebab aQ sayang ko...
dan setiap perbuantan ku sekarang adlah tuk ko
bukan jua bemaksud aQ selalu letak kan ko D hadapan,
aQ maC jua ingat Allah,aQ maC jua ngat ma family aQ...
taP tetap jua aQ ngat kat ko,sayang kat ko,rindu kat ko,cinta kat ko...
smpai x blh pandang pompuan len,
arrrrggghhhhhhhhhh,aQ x dapat nak mencatat kisah nie...bab ia berlaku skunk....
aQ tengah msj ngan dia skunkk.....utak aQ ngat dia ja....aQ macam mw taip namanya ja 1000000x...huhuhu
taP takut T dia marah...argggggggggggggghhhhhhhhhhhh...huhuhhuhu
malam nie,len sikit dari malam2 yang lain....selalunya malam2 aQ seP...
bukan la seP yang 2...aQ tido awl da kebelakangan nie...huhu
so lam tidor 2 aQ seP...
tah napa aq blh tido awl...mungkin bab aQ slalu gaduh ma dia,mungkin bab dia x reply msj jua..or,em,ntahla
taP kini dunia aQ terasa seP...bab, bila aQ msj dia jarang xda keja,dia mesT slalu ada keja...

selepas semua 2 berlalu pergi mengikut perhitungan masa yang meninggalkan kita...
aQ ada meminta kepadaNya,agar mengulang masa kembali ke saat aQ menegur mu buat kali pertama D dunia maya ini dan berharap agar dia menghentikan masa D situ..kerna hanya D saat itu aQ bisa merasakan kebahagiaan itu pada jujurnya...
bukan bemaksud aQ x bahagia ma hidup aQ skunk,taP aQ harus jujur... aQ semakin x memahami mu skunk bab ko x mahu aQ fahamimu..taP bila aQ wat de ja, ko marah, bila aQ potong ayat mu masa ko becakap laG la ko marah, bila aQ cuba tuk wat ko gembira,ko mesT gembira,taP ia cuma sekejap ja kan...
entry kali nie x penuh ngan kata2 kan...bab ianya bercampur baur...
walaupun kawan2 aQ D Cnie nmpk aQ gembira,happy go lucky...
kalau la manusia D beri kelebihan tuk baca hati n perasaan seseorang 2,kan bagus...aQ x perlu luah D Cnie...aQ akan pergi kehadapan mu dan biarkan ko membaca apa yang sesungguh nya ada D dalam haT n prasaan ini....
dulu,kalau aQ dalam keadaan skunk aQ akan selalu telefon "cia"(bkn nm sbnr) tuk meluah,P kali nie, kalau pun aQ telefon dia dengan niat tuk meluah, aQ pasT akan mengambil selekoh lain,kerna aQ x tahu macam mna nak meluah ....aQ x tahu da...
hurm,kini aQ mcm kurang dngar da kabar ttg "dia" melalui mulut nya...taP kelmarin, kisah silam muncul semula membawa kenangan yg pasT akan terlintas tuk menjenguk dan membangkitkan akal yang telah D anggap mati dan melupakannya...aQ juz boleh baG cadangan ja lau ko mw...2 pun hanya dengan kebenaran mu saja,bab aQ kan "xda hak"......












hurm, kini, aQ telah merasakan kehangatan matahri itu kembali...sebab aQ yakin dengan ayatnya
"pal,x jua "aQ" tinggal kan "ko", ya...aQ yakin dengan ayat ko 2 beleng...
kepada suhana...maaf la bab entry kali nie mungkin x sebagus yg petama, bab bnyk kisah seD kan...aQ x selitkan suma..hehe,bab ianya akan memanjang dan wat korang malas mw baca...heheh....peace,
kepada yang membaca hingga akhir,aQ ucapkan syabas...bab ikut berjiwang dan melayan prasaan ngan aQ sebentar...terima kasih aQ ucapkan..

aQ harap lepas nie agar matahari itu sentiasa menyuluh tepat ke arah kami agar terhapus la segala kesedihan ini, dan menerangkan kepada 'ia' ttg kesedihan itu...
aQ berharap tuk meneruskan laG kisah nie, taP tunggu lah hingga datang sinar bahagia dan sinar suria...huhuhu.....taP aQ tetap aQ, walau pun pahit, aQ tetap akan meneruskan kisah ini....salam sayang 
next time jumpa lae K....(ada orang ngah tunggu,marah da dia)hehhehe
"aQ sayang ko"......(menanT balasan yang ikhlas darimu.)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget
There was an error in this gadget