Sunday, January 30, 2011

assalammualaikum
rie nie, skali lae dia wat aQ happy...huehue...why???
well, aQ dapat hadiah dari dia lor....hehe,
malam sblm 2 aQ tido awal, then tngah malam 2 dia ada call aQ lae...hehehe
maka, bergayut la kami, lucu gak la masa 2, bab time 2 aQ ngah mamai *aQ rasa*
hehe, dia asyik suh aQ tido ja, taP dia sndiri mengantok gak
di suruh dan menyuruh
hehe
last2, dua2 tido kuy 3 lebih...
hehehe,macam2 kami citer paG taD, best giler
then, aQ smbung tido kuy 3
bangun lewat nie, hehe
cowy ya sayang bab xda wish moning taD...hehhehe
aQ bngun kuy 9 lebih taD....huehue...best gak bangun lewat nie
hehe, then
~bangun pagi, gosok gigi
 cuci muka, terus mandi
 minum coffee, makan roti
 pakai baju, terus jalan~
hehe, aQ turun P amik barang yg dia kirim ja, pas 2 terus balik umah...
aQ belum pown tima adiah itu, taP ko da cakap adiah 2 mngkin talapapa....
erm,aQ amik barang 2 dari C *along*, dia yang bagi aQ...
pas 2, aQ terus balik menuju ke rumah, 
actually, masa aQ drive taD, aQ rasa penink2 Ckit
len ja aQ rasa, macam mw accident pown ada, taP...ntah la
then,aQ pown sampai la kat umah,
buka bungkusan  tooo....
happy nie tuk buka adiah petama, da lama x dapat adiah, huehue
*makaC*
aQ hargai pemberian ko
nie la dia adiah yang ko baG taD, hehe aQ snap sana sini...hehehehehehe
^_^










No comments:

Post a Comment

makaC suD komen (^__^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...